" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, January 18, 2011

what a BAD day !

assalamualaikum ,

haih, ingat nak bercerita dengan gembiranya pasal semalam. alih-alih aku rase maluuuuuuuunya dengan diri sendiri dan budakbudak bengkel motor tadi. waaaaa. rase nak tarik diri je. taknak buat lesen motor T_T. aku rase down giler weyh mase aku takleh tongkat dua tu. bab tu boleh tahan lagi. sebab ade lagi yang tak-cukup-berat-badan macam aku nak angkat mende alah tu. yang aku tak puas ati, tongkat dua tu aku takleh tolak jugak V_V.  same macam tadi. ape nasib laa hari ni. huh. sabar. budak laki depan aku bagi moral sapot laa kononya. HAHA. "tolak kuat laa lagi" ohh man, tq. aku ingat muka-hemsen kau tu sampai bilebile. haha. taklaa macam kat tepi aku kan, nak berpaling pun taknak (tahu laa makwe die ade kat belakang :p)

mase thumbprint tu rase macam nak amek tudung and tutup je muka ni. taknak tengok muka budakbudak laki. memalukan laa farah! ceh. ye, aku tahu aku tak pandai bawak moto. haha. meniti pun separuh je. takpe. try again omputih kate. hee


btw, semalam best gile. tq abang iskandar. abang? ahh, whateva. haha. tekan minyak kuatkuat tu best kan abang is? hueh hueh hueh ( busuk gile suka ) semalam aku tidor tak ingat dunia. letih tahu.


nway, sapesape yang reti sikitsikit bawak moto tu pandai-pandai laa eh. haha. hope dapat P dalam mase sebulan ni !

chin chaw chioww.

salam.

No comments: