" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Thursday, January 6, 2011

jom memasak!

assalamualaikum.. hai. hai. hai ;)

sape pandai masak kat sini angkat tangan! yahh, tak de orang sudi rupanya :(  takpe takpe, aku taw korang dah letih. aku maafkan. err, ape aku merepek ni? HAHAHAHA . [evil laugh]  jangan layan aku yang sememangnya tengah busy boring nak mampus tahap ke lapan dah ni. okey okey, cukup farah, cukup.

cuti-cuti yang tahap best gile ni mak aku suruh belajar memasak pulak. haha. tapi best jugak kan. pasni jadi perempuan ayu lah kan. hah? ohh, semalam aku dah masak jemput-jemput special punyaa. tahu? sila goggle sekarang! dan tadi aku buat puding karamel. fuhh fuhh . tahap boleh jual kat kantin sekolah mak aku dah dengan harga 2 posen ringgit satu. hehe ;)  perasaan! ttuihh.

takpe laa, at least aku mencuba kan? tapi best ape aku buat. licin pinggan. hari tu, masa aku masak daging masak merah, adik aku yang form 5 tu puji. *melayang* " sedap sedap,aku ingatkan mu tak reti buat" bhahaha. fyi, susah nak dengar dia puji orang. hahahaha.okeyy, again, aku bajet bagus!

err, takde ape nak cakap. cuma hari tu aku tengok status kawan aku kat fb " chef bla bla bla akan ajar dia memasak" woahhhh. aku setakat mak sudah laa. fulus ngakk ada! dia takpe laa. mak bapak keje best. [ dah masuk bab tacing dah.] syukur syukur. dia duit tak habis nak guna. dah memang betol pun guna chef. hahahaha. tak sedih pun!!


p/s : kereta abang aku masuk air tadi. kesian! balik dengan bas laa dia KL nanti. 

p/s p/s : takleh drive dah laa kancil die buat sementara waktu :((

p/s p/s p/s: fon die pun masuk air. bhahaha

apasal aku cerita pasal kereta die lak eh? ohh, sbb takleh aku test drive dh kereta psni.bukan sedih ke hape. haha


- dah habis dah sesi memasak kita hari ni ;) -


No comments: