" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Monday, January 10, 2011

selamat tinggal fb.

assalamualaikum dan selamat malam ;)

first and foremost, ceyhh .. congrate to ana raffali atas kemenangan beliau dalam AJL 25. lagu tolong igatkan aku boleh tahanlahh best.huhu. aku tengok kejap je tadi sebab takde mood. tak tau kenape =,='

hah, sebenarnya nak cerita pasal facebook. oh, mesti ramai yang masih tak tahu. aku pun baru tahu tadi. akaun fb akan ditutup bermula 15 mac 2011. ohh, sungguh tak disangka :( tapi ramai ibu bapa yang akan bersorak kegembiraan. yeay! anak aku dah tak payah susah-susah buang masa menjenguk melayari fb lagi.huh. congrate ye makcik makcik :))

dan aku jugak tak perlu berebut-rebut lappy dengan adik aku lagi. tapi, tapi, tapi, errr tapi best jugak fb ni. mula-mula kenal fb dulu bukan main lagi terkejut "eh,,ni kawan aku mase darjah 6" , "masyaAllah, cikgu aku mase tadika dulu :p" , " eh, pakwe aku dlu laa". hahahaha. 

hah, bce sendiri laa entri ni . aku pun tak pasti korang boleh percaye tak.
believe it or not ( ? )

No comments: