" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, January 15, 2011

t e r u j a !

salam.

hey hey hey! hari ni saya gembira yawww! sebab sebab dan sebab saya pass ujian undang-undang! muahahaha.  farah, tu pun nak berlagak ke? ( sambil meyampah dengan diri sendiri ! huh, biarlah nak kate ape pun. i got 46/50. ok laa tu kan? alhamdulillah. jiran ak pun pass. tapi aku lagi teror laa :p huh,sila menyampah sekali lagi!

" adik,masuk bengkel hari isnin deh "

pakcik tu dah tak sabar suruh aku masuk bengkel. haha. pape je laa. tapi pelik jugak tadi. apesal aku cepat sangat masuk biik tu. padahal jiran aku punya angka giliran awal lagi pade aku. mulamula daftar, pastu ambik gambar then abang tu cakap, " farah, tmpat n0mbor 4 deh" hah? sekarang? padahal jiran aku yang daftar awal-awal lagi tu still menunggu! hah, rezeki namanya.

lepas 23 minit 10 saat (lame tak aku jawab? haha. tak yakin lah tu), aku keluar. letak ic.. abang tu sekali lagi cakap. hah, tunggu jap. uishh, cepat beb dapat. orang lain kena duduk dulu. fuhhh, rezeki sekali lagi.

tapi masalahnya, aku kena tunggu la jugak. budak yang naik skali ngan aku tu lambat. pffft. SABAR.


p/s: adik aku tetibe je nak masuk ostel. gudbye munir. takde laa musuh ketat aku kat umah nanti. hmm. tak best jugak takleh gaduh ngan die.haha ;)



woahh, normal lah kan adik tinggi SIKIT dari kakak. heee
ni effect kamera je. sbb tu nmpak die tinggi BANYAK. *ayat cover malu*

No comments: