" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, January 8, 2011

kpp punye hal :(

salam.

huh. penat penat. tadi ade kelas memandu , kpp stands for kurikukulum errr. maaf, saya lupa. haha. otak letih woo. dah laa takde kawan nak sembang. ceh. jiran aku pun tak jadi tadi. banyak sedihh maa. tadi ak duduk sorang-sorang jer tunggu sebelum masuk bilik kuliah tu. berdikari lah konon. haha. pukul 9.30 tu aku masuk and ade ujian buta warna hape ntah. aku toleh kanan, lelaki. toleh kiri, lelaki. okehh (!) kaum hawa dah pupus ke ape? huhu. budak kat depan tanye, " awak duk sorang sorang ke? meh laaa duk tepi saya." .nampak muke aku sedih ke eh? hee.

boleh tahan lawak laa tenaga pengajar dia tapi lenguh duduk laa. ohh, tadi jumpa kawan yang dah 5 tahun tak jumpa, nur hanis muliszuwana .

nak amik ujian undang-undang cepat2. aku malas tunggu lama-lama! haha. kalau 50/50 kan best :p

No comments: