" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, January 18, 2011

jauh perjalanan, luas pengetahuan.

assalamualaikum.


terengganu . kelantan . pahang . perak

wahh ! kemain lagi kan. warna-warni gitu. ape motif aku tulis mende ni? nak belajar nama-nama negeri kat malaysia ke ape? hahaha. no laa. i am going to tell how lucky my friend. ceewah. (btol tak grammar aku? ) kalau salah betulkan sdiri eh.  ak tak reti english la. haha

sebenarnya, kelmarin kan, budak budak bertuah dah daftar UTP. ohh, jeles ok! serius. dan salah seorang yang bertuah tu kawan aku sendiri. congrate faisal. i am proud of you. haha (ayat takleh blah)

aku ciplok kt fb je. muahaha. sori pesaa!

aku kenal budak ni mase aku darjah 5 rasenya. betol tak pesa? huhu. mula mula datang kelas aku, die cakap ganu pekat. haha. hey, ganu mane ni (?). kalau aku tak lupa laa eh. tapi skrg dah cakap luai. budak kuantan ah katekan :p

tapi bagus jugak ko kan, taknak ngaku dapat utp. ceh, ngan aku pun nak berkire. haha. takkan bagitaw aina je kot. muahaha. nasib baik abah aku bgtaw " anak cikgu mustafa kamal dapat utp dah " jeles tahu? haha. hmmmp, papepun , wish u luck there. jangan tinggal semayang. cehh. ;)

comell giler u ni. last aku pergi mase convo cousin aku. 6 tahun lepas kot. haha. library dia ade lif woo. ke u laen ae jugak? tak tahu la. hee. jakun gile.!






korang nak pegi jugak ke? dun worry be happy. hee. dorang ni gune result trial. so, kalau nak jugak tunggu yang real laa eh. chill :))

No comments: