" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Thursday, January 13, 2011

apft application.

hyep!

aci tak aku nak apply asia pacific flight training? muahahaha. bajet pandai sangat physics nak apply jadi pilot. cehh. berangan betul aku! erkk, bukan ke situ lelaki saje eh? tak sure laa tapi teringin nih! (lesen kereta pun tak dapat lagi :p) dulu abang aku pun apply, tapi tak jadi pergi laa. sebab fee dia pun comel . haha. RM 240 000. nah! amek kau. hmmm, aku tengah boring sebenarnya. why not aku apply ape2 je kan. upu aku tak berani lagi nak isi. tengok result spm dulu lah ye. maktab pun aku tak beli lagi no pin. sape2 tahu dah boleh beli kat bsn tu bagitahu la eh =,= tapi rase2 nya dah boleh kut.

for more information:
asia pacific flight training




No comments: