" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, January 4, 2011

BANDUNG, indonesia!

assalamualaikum!

dah seminngu lebih dah balik dari indon baru nak bercerita! HAHA...takpelah...ikut suka hati i lah kan...wahaha. dah lame merancang sebenarnya. teringat balik dulu-dulu aku kuar outing curi2 semata-mata nak buat passport. hehe. takpe, sib baek aku  pndai cover * ceewah,puji diri-sdiri*.. flight kb-kL..jam 0915. tak sangka la pulak jumpa bekas anak murid mak ak. STEWARD you! haha, name die AMEER..fuhhh.segak bergaya berbudi bahasa cun melecun orangnye. hihihi. bapak baiklah die. masa nak turun tuh die sempat bg1 plastic bag, dalam tu ade MAS properties lah kan. *special kes.

okey2, back to the story. holiday selama 6 hari, 20- 25 disember, agak menarik! ibarat cantik menarik tertarik kau memang da bomb lah kan. HAHA. apekah? holiday ni boleh merapatkan silaturrahim sebenarnya and boleh hilangkan rambut pikiran aku yang kusut masai lepas aku jawab paper spm yang macam ape ntah =.=' aku pun blurr ah.oke, abaikan.

first day trip,,


ade motif ke gambar ni? haha. hari pertama tak kemana pun. lepak dalam flight hotel jer. penat weh even  2jam 10 minit jer dari kL ke bandung. lunch atas flight ak makan chicken nasi beriani, tp mak ak cakap fish nasi kandar pun best. whateva lah!

ak dh malas taip lah. so, enjoy da pixca ya!




tak nampak macam kat moscow ke? haha. kat kawah putih je sebenarnya. kawasan gunung berapi. sejarahnya masih misteriiiiii~


the whole family. pakai timer je =.=



lalalalala~ tak nampak ke muka aku dah malas neh? tak nampak ke??? jam dah menunjukkan pkul 3.18 am weiii..wth. tapi takpe ak bukan sekolah dah pun.HAHA. holiday ak macam orang lain gak lah! korang agi syiokkk. ak indon je pun. huhu.. enjoice~

No comments: