" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, January 29, 2011

L for me!

assalamualaikum,


peringatan: ini entri membosankan ! hahaha



hai korang2 sume. hehe. sangat penat tapi happy punya  pasal tak rase sangat. huhu. semalam abah aku gtaw hari ni ade latihan. aku dah mula kecut perut.*sigh* takut mende lepas terjadi balik. HAHA. keep in my mind je ah. takleh lupa !!! malu2. dah laa aku selsema an. macam nak give up je. *poyo! nak je cakap kat pakcik tu, " alaaa pakcik, saya selsema laa, lain kali laa saya buat motor. hari ni buat yang kete je. bole laaa. boleh laa" * gedikkss

tapi , haishhh. dalam hati je bersuara.so, buat je laa kan. harap harap tak malu lagi ! mula2 try titi tu tak sampai separuh pun,jatuh.! cam bese. buat muke tak bersalah. haha. cikgu tu pesan " bawak leklok dikkkkk" . memang ah, takkan aku saje2 je nak jatuh!!! angin kuat pakcik! kan nak raye cine ni. haha. alasan takleh terime.


btw, peristiwa memalukan minggu lepas tak terjadi.yay!yay! opss., alhamdulillah. harap pasni aku dapat moto EX5 lagi, taknak wave! berat nak matiiiii.



apasal laa pakcik ni suruh aku datang hari sabtu. tak kesian ke aku kena membuang masa di situ? kasihan!



eh, tadi jumpaa budak lelaki kiut. miahaha, gatal nk mampus! tapi kan, kad pengenalan die 94**** . sedih, takpelaa dik. haha. gurau je ok, dont be so serious ! ;p

esok ade lagi. zzzzzzZZZzz. kereta pelisssss. aku mengantuk ah naik moto! ;)





sekian!

No comments: