" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, January 25, 2011

demam :: penyembuh segala dosa.

assalamualaikum ,

err, macam tak sesuai laa pulak kan tajuk kat atas tu. takpe, kite tukar. penyakit , penyembuh segala dosa.hmmph, pape jelah kan. aku memang tak pandai bab mengayat ni. haha. ok, tak lawak!





the point is. aku memang dah tak larat ah. tengkuk ni macam gatai-gatai sket. haprak betul laa.hidung pun macam dah err err sikit. tak paham? buatbuat paham je lahh dikk oi :p  kalau aku tutup mulut mungkin orang ingat aku mati pengsan ah kut. bernafas guna mulut je. alhamdulillah masih ade mulut.


dah lame aku tak demam. selalunya, mudah je kumankuman ni tak malu nak menghantui hidup aku. setiap kali nak exam, nak bertanding apeape ke, kompem 95% ah aku demam. cobaan! refresh balikkk, dulu aku hampir pengsan, demam mase ade pertandingkan kawad. nak tak nak, bajett tafff ar kan, nanti takleh wakil negeri salahkan aku lak :( sabar.! kawad tak samapi setengah jam je punn. alhamdulillah mase spm lepas aku tak meroyan demam. kuasa Allah !


and, teringat laa pulak 2 tahun lepas kan, budakbudak dorm aku, *budak form 1 lah senang cakap* punye laa caring kan, nak tolong amekkan panadol kat dorm exco (tempat paling femes kat ostel). tak gituwww? "kak hanan demam ke? nati ore amek panadaol deh? ". hohohho. *gaya junior nak amek ati junior yang bajet garang. haha *


aaaaaaa, post yang agak buhhsaan giler. aku bace pun macam meluat je. haha. biar ah, dah mati kutu ni, nak tidur takleh. pity me :((

doa itu senjata orang mukmin. amiin3. semoga sembuh laa ye ;)

No comments: