" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Sunday, January 9, 2011

i miss you !!!

salammm.....

semalam hantar si dia kat stesen bas. ah, kenapa perlu bas? sebab dia gatal pergi rendam kereta dia dalam air. hahaha. kau ingat mak bapak kau banyak duit ke nak baiki semua tu? hee. wahh, mak bapak dia pun aku punya lah. heee

dia di atas adalah abang kesanyangan aku :p

wah.wah.wah. terasa betul dia dah balik u hari ni. sape nak belikan aku nasi lemak? sape nak belikan aku donut? sape nak belikan aku karipap? cehh,banyak betul makan. tapi slim je. hahhaha. okey, aku perasan buat kesekian kalinya. fuhhh. sukahati aku lah kan.

ahh. satu lagi, sape nak ajar aku drive :( sedih. woot woot 

bermakna hari-hari aku lepas ni alone. waaa. sorang sorang lah aku lepas ni? :( pape jelahh. layannnnnnnn




end-year family vacation <3

No comments: