" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, January 11, 2011

stalker!

selamat pagi bute semua :)
padahal follower 3 orang je.haha

dah lame tak jenguk2 kat yahoo messenger. dulu kat situ laa tempat aku selalu chit-chat merapu tu semua dengan classmate. especially nida, time lepas pmr dlu. muahaha. nida, ingat lagi ko weh? tapi skarang dunia dah maju, teknologi makin canggih. ceewahh. fb pun ade tempat nak chat.

tadi aku buat status, sedang menambah lemak. biasalah kan lepas-lepas spm ni takde buat ape2. hahaha. tambah lemak di badan je keje aku. wooooh =,= . then ade laa satu mamak ni tanye bla. bla. bla. aku layan je la.die tanya 10 patah aku jawab 1 patah. kah.kah.kah. kesian. maaf laa.. sebab aku memang dah lupe abis kawan2 kat ym ni. so, takleh layan lebih2.

tapi, lame-lame banyak laa pulak cakap die ni. cakap kerja akaun. boleh caye ke? ntah2 jaga kaunter pembayaran kat kedai mamat. haha. opsss. TERmengumpat! heee.

whatever lah, lepas beberapa minit ak bgtaw, "sorri laa, dah nak out, salam". tapi boleh pulak dia ni buat dekk je. cehh. aku cakap sekali lagi.  boleh pulak dia mintak no fon aku. ohhhoi. apekah ?

teeeet...

bye.bye. aku off terus. bhahaha. sori~~

tu orang panggil stalker ke ape? haha. whatever!

moral : taknak on9 ym dah kot.! semua orang macam stranger je. haha. ak lupeeeeeeeeeee (nazmi raja lawak) :p

No comments: