" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Friday, March 25, 2011

Lets move on.

Assalamualaikum,


hai. hai. hai. hari ni saya dah tak sedih. hahahaha. tapi tak taw laa kot2 petang nanti, tengah lonely, teringat kat result lagi. haishh. susah nak buang prasaan ni. tapi, i have tried. tak salah pun. hati pun ada perasaan. cuma, pandai2 kawal la kan. bak kate kawan ak chill pah ceroh.  chill chill xD




satu berita baik, a friend of mine, fais ziad adalah antara pelajar terbaik KELANTAN. 10A+. bekas kp sekolah rendah aku merangkap rakan sekampung aku. teman seperrmainan je dulu. he deserve it. bangga jugak bila dapat tahu. wahhhh. jeles lak. haha. tapi mase aku msg dia, humble je balas. yelah. takkan nak riak pulak kan. satu lagi, izzat syameer, pelajar smka lati, 11A+. kawan satu kem dulu (skspm). tahniah kawan2.


aku sakit kepala teruk. semua orang cakap gara2 aku fikir about result tu. hmmm,ntahlaaa. for sure, aku dah start belajar terima kenyataan tu, redha, dan perlu kuat semangat !!


give me some sunshine,
give me some rain,
give me another chance,
I wanna grow up once again.


ni antara lirik yang aku ingat. 3 idiots. sape tak tengok rugiii. haha. sebab aku rase self-motivation aku naik sikit lepas tengok cerita ni. bagi aku la......



so, tak kira laa i decide nak pergi u ke...nak pergi matriks ke...nak pergi maktab ke... asalkn aku tak tersilap lagi lepas ni. insyaAllah. doakan aku kental semangat lepas ni. fighting !!! kawan2 bloggers mahupun schoolmate sekalian. good luck.





PROUD TO BE NAIMIANS ( BATCH 2010)
rekod : no. 2 antara sekolah terbaik kelantan.( gps 2.09)
> masih belum dapat mengalahkan sms faris petra
> namun tersenyum bila dapat mengalah 2 buah sekolah sains ( sms p.puteh & sms machang)

keputusan: kecemerlangan semua subjek lulus 100 %
> BM semua A ( 159 A+ dr 179 orang)

yang utama:
26 orang straight A's ( 11A)


tahniah3. terima kasih cikgu2. jasamu dikenang ! budimu disanjung !

2 comments:

Anonymous said...

yes. walaupun kita tak tergolong lam 26 orang tuh, kita still berjasa lam menaikkan nama sekolah kan kan? kita still membanggakan sekolah. kuat semangat hanan! doakan aku jugak :)

faRaH said...

yup. aku bangge dgn batch 0610 naim !
chaiyook. semoga ckgu2 igt skmo batch kito. haha xD. even tak secemerlang mno pun,but still, we are among da best. spm2010 mantopp!

-yea, aku dah blaja trima hakikat. and,gud luck anan!