" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, March 5, 2011

kejohanan sukan tahunan.

Assalamualaikum,

kali ni nak story sikit pasal kejohanan sukan. bukan sekolah saya mahupun sekolah awak. hewhew. ni sekolah tempat parents aku mengajar dan tempat adik aku belajar. biase laa, aku demand sikit nak ikut mak aku pergi sekolah dia. hahaha. bosan weyy duk terperap kat umah je. so, ikut je ah.


tetibe jer aku kene jadi pengadil mase untuk pelari tempat ke-5. never mind. daripada xde keje langsung. part paling best bile boleh tengok adik aku lari. dia wakil rumah sukan nilam=biru (sama macam aku dulu) dalam acara 100m lelaki A dan 4x100m lelaki A. sebenarnya, kaki dia injured. bila aku tanya, "kaki dah tak sakit ke?". dia akan jawab " dah ok". aku taw dia still sakit. tengok muka pun dah taw. (haha. bajet je reti bace air muka orang)




and yes, dia menang kedua-dua acara tu. bravo bravo. tergamam jap tengok dia lari. yang 4x100m tu dia jadi pelari terakhir. terkejut den tengok! bila mase lak adik aku jadi atlet sekolah. hahahaha. teringat lak zaman sekolah rendah, aku masuk 4x100 gak dulu. hehe ( tapi kat sekolah menengah jangan harapp, sekolah aku takde acara lari ni sume :(


selasa ni adik aku wakili sekolah dalam kejohanan olahraga PPD pasir mas/tumpat. so, good luck !


kemuncaknya, pasukan nilam tu ah yang menang keseluruhan. ok, congrate to them! delima 2nd place, topaz 3rd place and zamrud last! wahhhh. macam sekolah aku lak nak ulas lebih2. haha.


p/s: aku rindu wei zaman sekolah dulu. ASMA' !! huh, banyak kenangan. totally, kejohanan ni kire best gak ah. tapi aku rase sekolah aku dulu lagi meriah. yelahh. sekolah sendiri kan. huwhuw.


-lembat giler line tenet! aku nk upload gmbar pun fed up. -

No comments: