" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Wednesday, March 30, 2011

serba salah aku camni~

Assalamualaikum,

kawan-kawan, hari ni aku ade raptai ye. untuk majlis graduasi budak2 lepasan SPM. parents aku takde. nak tumpang kazen aku dia pergi alor setar pulakk. aku janji nak pergi dengan kawan aku, last minute dia kate taknak pergi pulakk. banyak masalah btol. adik aku kat umah ni demam, nak jage dia lagi. makkk. i need u right now. tsk. tsk. haha. tadi pulak dapat msg berbaur ugutan gitewww " kalau kau tak pergi grad nanti, pkp taknak sign borang. esok pergilah skolah. ambik jubah grad tu "


aiii, susah woot xde parents ni. ape2 kne wt decision sdiri. nak kol tanye mak pun, sure2 kedit tinggal 0.00 kut. kalau nak telefon ke china, mahal tak? ahhh, takyah tanye. mahal. mahal. aku tahu.


so, aku pergilahhhh esok sekolah nye. takyah bimbang. banyak gilerr dapat msg yang cakap pkp xnak sign borang ape sume tu. sabor2. esok aku datang. tengok lah pergi dengan ape punnn. kang aku drive sdirik ternganga lak orang lain. HAHA. oke2 cikgu, saya datang! 

2 comments:

rina mohamed said...

kalau tk pegi graduasi ,pkp tkse sign sijil2 tu .

HAHA .saje je oyak plk .hee

faRaH said...

haha. debar jugok bena dpt msg tu. :D