" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, March 1, 2011

tag?



Assalamualaikum


hai. dah kene tag oleh CIK RINA. redha lah kan. bhahaha   


Apa benda penting dalam hidup korang ?

awak! :p

Benda terakhir yang korang beli guna duit korang ?

air milo kat lamar bakti kot. tempat buat lesen. haha. aku lupa weyy! dush dush

Di manakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti ?

tunggu ade pakwe aku fikir lah. ;)

Adakah anda sedang bercinta sekarang ?

NO. 

kalau bercinta dengan laptop ok x? =.='

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?

hingga akhir hayat. ececeh~

novel/buku/majalah terakhir dibeli ?

Jet Jonah kot. ohhh,kunonya aku. 

Apakah nama penuh korang ?

Farah Hanan Bt Ahmad. memang dah tade soalan best lagi ke? haha

Antara mak dan ayah , mana korang lebih mesra ?

dua2 pun kite layann laa. haha
dlm siblings aku sorg je ppuan. 
so,yeahh. borak ngan mak je banyak even kdg2 die tak layan pun aku. hihi

Namakan orang yang korang betulbetul nak jumpa dalam hidup korang .

i have no idea bout dis. haha. blank ^.^

Adakah korang basuh baju korang sendiri ?


ye. aku dah jadi bibik dah skang.

Di manakah tempat yang betulbetul korang nak pergi ?

IRELAND ! haha. bajett lebih

Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag

schoolmate. naim 4eva. ewahh
tapi tak pernah tegur. haha. teroknya ^.~
dentist-to-be ( insyaAllah) :)

lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda ?

1)mama
2)abah 
3)abang
4)adik lelaki
5)kawan!

alamak! aku mengalami masalah memahami soalan macam RINA jugak . hahaha

Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar

insyaAllah. malay version punye!
haha. tergamam jap dengar. macam pure malay gitu.

Lima rakan blogger yang korang nak tag?


mc ah a.k.a farhah hayati

eh, tak cukup 5 lagi ke?
ok, AWAK laa.
ye2. takyah ragu dan was2 lagi.
awak la yang tengah bace ni  xD.



*macam tak betol sket hotak aku ni. rase dah terkena virus dari rina kut, haha. btw, fenattt weh main tag ni. HAHA* chill

4 comments:

rina mohamed said...

nk jd dentist jugakkkkk :D

suke2 .hehe . thanks sbb jawab ye !

faRaH said...

amiin3. fuhh fuhh. haha

berehh! jwb ngarut jh. xkreatif po demo etek. ngeh3 :p

rina mohamed said...

amin *gak bkpo fuhh fuhh tuh ? jampi k gapo ?haha *

aish ! pesem nganyim anda :D

faRaH said...

HAHA. lebih kure :p

nganyim ko? abih siyes dh tu. hak3