" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Wednesday, March 9, 2011

Jangan fikir kita je yang betul.

Assalamualaikum,

nothing much to talk about. ecehhh, berterabur english nak speaking lak. hahaha. tu laaa. orang sume duk pakat masuk kelas bi kita duk bina lemak kat umah. ishhh. bukan taknak , takde transport laa :p alasan semata-mata.


takde ape nak cite juz rase annoying sket dekat one of my friends dekat fb. aku tak rapat ngan dia, tak pernah jumpa, tapi dah kenal agak lame. juz sekarang je tak chat macam duu. sebab kekadang aku macam takleh go on nga setiap status yang dia tulis kat fb.dia duk cakap orang lain itu ini, tapi dia?


yelahh, sume orang tak tahu salah masing-masing on the spot, tak sedar pun ape kita tulis. semua orang ada buat salah, termasuk AKU. sapelah kita kan nak betul semua. tapi, pikir laa dulu sebelum keluarkan statement ape2. even satement tu umum pun, then kalau ade orang terase camne. boleh pulak dia tanya " eh, kau terasa ke?" *pang. pang pang * sila tampar muka anda. haktuihhh. mulutttt. 


dah2. harap dia sedar sikit yang tak semua orang suka cara dia. ayat kubur kau kubur aku dah lapuk weyy. the end



p/s : adik aku cramp kaki tadi mase lari. kesian kau dik. bape botol painkiller dah telan? ish3. muda2 dh terok kaki .

p/s/s: aku dah beli no.pin maktab. semangat tak? haha. anda bila lagi...

2 comments:

iza zaty said...

zaty dah nk isi jgak maktab. smgt gtu. haha

faRaH said...

HAHA. bgus zaty. amik twinning programe tu best. hehe >.<