" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Monday, February 28, 2011

malasnya nak pergi skolah.

Assalamualaikum,

tittle kat ats tipu je =.=' nak pergi skolah wtpe. cikgu dah suh resign dari pergi sekolah ni. haha. sekarang tengah menggoyangkan kaki sambil makan jajan depan tv. what a boring girl aku neh? takde keje ke. haishhh.


tadi borak-borak ngan abah aku. tibe-tibe kuar satu topik. 'adik aku asal hari isnin je tak pergi sekolah'. HAHA. asal hari isnin je demam. dulu dia demam teruk. dekat seminggu tak pergi skolah. bukan ape, aktif sangat main bola. hampir nak sembuh., dia main bola. then demam balik ! aiii, budak2~


dulu2, aku still ingat budak kelas aku ramai tak datang sekolah hari ahad. bila tanye budak lelaki, apsal dorang tak datang? " dia nak tengok DRAGON BALL cikgu" hahaha. dulu dragon ball hari sabtu dan ahad je kan. weekend kat negeri lain, bukan kelantan! kelantan cuti jumaat sabtu ye adik2. huhu.



p/s : hari ni result kan? alhamdulillah aku dapat straight's A. hahahaha. statement takleh blahh! ak dh cakap kan bkn 28/2. nahhhh. mne lagi mitos terbaru? 10 mac? tunggu jela.

erkk, kalau jadi kenyataan kan best, insyaALLAH. amiin3. 11A+ ;)

4 comments:

iza zaty said...

ouhh. sy pun minat dragon ball. sianlah bdak2 pntai timur n kedah :)

faRaH said...

haha. nasib baik sy tak minat :p

rina mohamed said...

bikin havoc je p/s tuh ! grrrr .deba ! HAHA

faRaH said...

HAHA. srabut etek rmai bising pasal result 28/2. hihi. kasi gempka sket :D