" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Monday, February 7, 2011

:0 blurr

assalamualaikum ,


dah lame nak cakap mende ni. tapi pendam je ah. HAHA.


leHH???..???KnL??.......???K??..?


 pernah tengok ayat camni? eh, bukan, tulisan camni?  aku tak kesahh orang nak kenal aku pun lah. tapi kalau tengok tulisan-macam-orang-kebulur-tak makan- sebulan camni, aku sanggup cakap.   " ohh, boleh je nak kenal, tapi saya dah nak out laa, sori. nway, salam perkenalan la ye :p "   HAHA. sungguh tak berhati perut aku kan? kan?  takpelah, lagi pun mase ni aku memang letihh. nak layan orang pun malas. so, cakap je ah camtu. tu kire tahap lemah lembut laa kan. nasib baek aku tak cakap camni je " woooii, lelaki sejati, ko takleh taip elok-elok ke? wat sakit hati je bace " 




pape jer, padahal nak taip ni je. " boleh knl ke? ".  hadooi, wat penat je tengok tanda soal banyak2. dah laa tulisan skali kecik, skali besar. fuuhh.








haha. tak yah terase ah ngan aku. sebab mase time ni aku malas gilerr. baru balik dari sekolah memandu. yuhuuu. so, behave yourself je lah. x perlu taip gini. ingat ade show tulisan paling menarik ke? tak terpikat aku. salam





No comments: