" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, February 5, 2011

latihan kete n moto yang ntah pape. HAHA

assalamualaikum.

perhatian : entri ni ada unsur menggedik sikit. sila sedia bangkul awal2. huuu.





tadi kan, fuhhh, lame gile ah tunggu turn latihan motor. sabtu kan. pakcik ni pun satu, hari sabtu gak dia pilih. pape jelah. redha. then, dapat turn lebih kurang sejam lebih lepas tu. huh. aku pilih motor kedua dari belakang! ahhh, aku tak suke belakang sangat laa! tapi nak wat camne kan. huhu. pastu, nak start motor tu takleh. HAHAHA. gelabah beb! malu aku. nak tahan muke merah ni woii! then, aku wat muke cuak, paling belakang and gtaw budak laki belakang aku, " gerak dulu lah"



GIVE UP LAHHH! INGAT AKU TAK MALU KE? HEE

aku tak tau nak wat pape dah. eh eh, ade orang jadi hero. budak belakang aku macam tengok kat aku ( memang tengok pon ), then die bagitaw pakcik kat situ " dia takleh start motor la" wahhh, tQ. lega sikit. memang motor tu ade mental problem ok! haha. jangan salahkan aku..

then,lepas dah boleh gerak tu, kira aku duk belakang budak tu lah kan. die senyum, aku pun senyum lahh kan! takkan masam lak, orang dah tolong. hihi. die tanye pe ntah, aku dengar die sebut minyak. aku iyakan je. haha, mungkin soalan dia macam ni kot " takde minyak ke?"  

ok ok, nothing happen. alhamdulillah. tapi aku bengang gile ngan moto nih. dah tahap boleh buang ke laut mungkin? sakit hati lah. takpe rilex. ade satu scene lagi aku takleh tahan gelak. tapi secret, malu aku cakap depan depan! HAHA. sape suruh aku gerak dulu!!

ahhh, lega. lepas 2 kali round, sakit bontot tahu? hee. opss opss. lepas tulis name, aku kecewa lagi! same mcm minggu lepas. kad pengenalan lelaki hensem tu 94****. ahaaa. eh eh, lebih lebih pulak. harap die tak bace blog aku. haha. tak mungkin kot. 

name die best, rase-rase ayah die cine muallaf kot. sebab ayah die name tawfik teow. wahhh! ingat name ayah gitu. haha. dah dah. juz kidding. takde hati aku nak berangan. kebetulan ok! 

wooo, rupa-rupanya ade orang tengok time aku wat latihan tu. ex-classmate dulu. siap perli aku lagi. mak oiii. nasib tak jatuh titi je. huuu.

nak tunggu  kete pun satu hal. susah betol ! tapi kan, 40 km/j laju ke? saje je pakcik tu membebel. ingat aku nak dengar? terima kasihhhh je la.


btw, bual nga fais ziad tadi, my ex-kp. harap2 dapat laa pasum tu ek. awak terer takpe. dun worry!



psssst : banyak ah mende berlaku hari ni, esp jumpa aini izzati, classmate yang dah berdekad kut tak jumpa. haha


panjang tak post aku ? tak kesahhh. aku tak paksa bace pon. hehe. nway, tq for reading my boring blog. hmmp

No comments: