" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Friday, February 18, 2011

thanx bro =.='

assalamualaikum,

Teruk betul keyakinan aku kan. sampai nak pilih kos ape nanti pun masih blurr. HAHA. camne nak hidup weii. adoii. sebelum result ade kat tangan ni, at least 70 % harapan nak mintak kos ape2 dah kena ade. matlamat kena jelas orang kate. hmm. aku nak tegur sorang mamat ni, tapi malu lak. ehem ehem.  maaf ye. die ni juz ex-schoolmate aku. tua stahun dari aku. dulu best student. walaupun sekolah biase. 10A ! so, jangan pandang remeh kat someone yang skolah biase. i mean 'skolah xde name'. yelah, skolah kampung je. but I RESPECT HIM.

sekarang further study dalam bidang pharmacy. masih foundation katenye. semakin hari semakin susah. adat belajar. macam tu lah.

satu je nasihat dia,

ikutlaa pilih apa2 pun asalkan rasa itu yang trbaik,so pilih jelaa........tp klau psal nk pilih university n course,seelok2 nya mntak pndpat orang dulu laa......coz tkut mnysal nanti klau salah pilih......

copy and paste.


ye. aku masih tercari-cari dan tengah survey. dan masih mengharapkan result aku gempak walaupun mase jawab soalan dulu aku tak rase gempak pun. ALLAH KNOWS BETTER. amiin3. insyaAllah 11A+. tak salah kalau masih berharap kan? doa boleh mengubah segala-galanya. dengan izin Allah. allahumma yassir wala tuassir

2 comments:

Hayati Haji Hamid said...

aminnn . doa ktku etek

faRaH said...

amiin. samo lah wey. pakat doa blako =)