" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Thursday, April 28, 2011

MATRIK ?

Assalamualaikum,

hari ni 28 april, means hari untuk check matrik :D  so, korang dapat katne? 


haha. i got NEGERI SEMBILAN. tak ponah eh den trpikir nak ke sane. nampaknya dapat negeri kelahiran nabil n si kembar aidil and zaquan lah eh? hahaha * xde kaitan langsung. btw, aku mane ade sedara pun kat sane T_T. (dlu beriya nk g kmpp macam laa ade sdare kat sane ) hee. nevermind, macam comfirm gituwww nk pergi. haha


juz nak cakap, giler ramai ah batch aku dapat n9. ape kejadahnye. dah laa rmai senasib macam aku. TAKDE DALAM 3 PILIHAN, TAPI DAPAT TEMPAT LAIN. dulu apply penang, kedah, perak. (konon2 dekat nak balik kot) last2 n9 den dapat. hihi. btw, syukur laa. Alhamdulillah. yang tak dapat jangan risau, boleh buat rayuan lagi ;)


antara naimians yang dapat nogori jugak ; naddy, mc qist, mirah, ghah, amalina nasir, sakinah (mc'sakk), syahirah abu sufian, amani, piya, cty, alia aqila (popo), farah UL, nida, kemma, aiqa, nisreen, zaraa, pkohh

okei, dah tak larat nak list. haha


p/s : kazen aku dapat perlis ~


8 comments:

iza zaty said...

nasib kte sama lah. lain yg dimintak lain yg dapat tau2. hihi. pergi?

faRaH said...

ha'ah kan. ramai yg g2. kpm ni ~ haha
ouchhh, tgk dlu cmne. waiting for upu. hee. zaty?

rina mohamed said...

wuu~sy dapat kulim T__T
ramai gila dapat n9 !
kirim salam k aidil sy deh.ehem >.<

Widad. said...

Waaa...congrats my pren!
dapat n9 dio...blh jale jauh la
hehe...g mesir je lah ;p

Hayati Haji Hamid said...

perghh , mmg ramai gilos .
btw , congrats

Anonymous said...

saya jugak . haaha

Shue said...

oh..sama2..N9 gak..hehe..tmbah aku dlm list..heheh

faRaH said...

@ RINA
kulim ok apoo. haha. under MARA tuu.~ ok, tngguuuu deh. haha :D


@JJ
mesir duk tidoo la. haha. thnx, btw, how bout u?


@ mc ah
ns jd perkampungan sek naim. haha. tq.


@ syaa
set ! :p


@ shue
haha. letih aku list sek2 ni xD