" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Sunday, April 24, 2011

setelah 5 tahun...

Assalamualaikum,

23042011

jangan tanye aku yang mane. haha

malas nak taip panjang.
* pergi kfc. (p.mas je) my hometown ! haha. lebih private kalau nak 'galok' :p

* 7 of us. kami semua prefect otai mase primary school. hehe.nak ajak ramai lagi tapi tak sudi kan, biarkan. wt lekkk. haha

* ( aku secretary prefect mase skolah rndah weh ) haha. cmne laa ckgu boleh pilih aku. lalalala~ :D

* me, ferra ardilla, aini izzati, nor aziawati, batrisya, asma' rabihah, siti mariyah. we rockkk ! haha ( moga dapat ketemu lagi ) miss u all !

*  masih menggunakan saya-awak dengan kawan2 sekolah rndah. hihi. maklum laa.. dulu kecik lagi ~

  

*  jalan2 kat pasar. 

* asma n ferra ni twin sejati. haha. kan2 asma . wekk :D ( comel laa baju awk ) 
 errr, xpe2 xyah faham ayat ni 



geng merempit 21/4 yg lepas
rugi xamik gmba dgn moto sbg bukti. hee


$ mostly kawan aku ni cemerlang ah SPM diorang ( xmacam aku ). huhu. cgrate korang !

$ good luck kat sape2 nak temuduga nanti (azie, ferra)

$ to aini " kalau saya tak dapat JPA, saya tak ditakdirkan jadi doktor ". tokleh gituuww. pakat doh kae nak bkk klinik skali. hahaha :p




konklusi :


.I LOVE BATCH 2005 SKBS.



P/S: naimians batch 2010 jugakkk :D


p/s: sori azie, kube umah awk ! hihi
SCRABBLE !


gambar: credit to asma & ferra! thanks guys ! you make my day ^_^

4 comments:

Widad. said...

wahh..mmg best sgt2 pn la hari tu! i'll always cherish it in my life! to all, tq for making it beautiful! hehe..to farah, kekekee..kalu gitu awk kena doa byk2 la bia sy dpt biasswa tuu..hehe

iza zaty said...

comelnya farah .~ :)

faRaH said...

@JJ
amiin2. haha. link blog pliss! sorok2 plk. haha :D

@ zaty:
silap orang kut. ahaha :p

Widad. said...

farahh..under renovation laa..hehe