" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Sunday, April 17, 2011

oficially 8teen !

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, today, oficially 8teen. nampak tak perkataan teen tu? teen tu maksud ape? ye, remaja. so, remaja means tak tua lagi. gahahaha. aku dah start merepek. sorry :D


Alhamdulillah, Allah panjangkan umur aku sampai 18 tahun ni. semoga panjang umur murah rezeki ( ayat common mase birthday ) semoga Allah melimpahkan rezeki pada hamba-Nya ini. limpahan kasih sayang, kejayaan dalam pelajaran, peluang kerjaya yang baik, serta kesihatan  aku dan semua yang baik2. insyaALLAH....>,<

takde ape yang special bout my birthday tahun ni . zaman sekolah dah berakhir. frankly speaking, aku rindu zaman sekolah. uwaaa. i miss naimians. sebenarnya i really miss hostel life. life kat hostel yang ajar aku jadi friendly, close to friends, discipline and what-so-ever. asalkan namenya hostel, i consider as sesuatu yang best. ( walaupun dulu selalu homesick nak balik umah ) hahaha. tension study lah wei, bukan ngade nak homesick xD


hmm. miss sambut birthday ngan kwn2  dulu. even aku punya geng tak lah segempak mane pun kan, tapi kenangan manis tu berlambak-lambak orang kate, haha. tq friends yang bagi kenangan tu kat aku. love you ! truely madly deeply lah ! haha



so, wish aku untuk diri sdiri sempena birthday ni, ehem ;

# hope aku lebih matang dalam membuat sesuatu keputusan. since tengah tunggu upu & maktab ni, so, harap dapat buat pilihan yang tepat :D

# bout tawaran mesir tu, aku tak berani nak terima sebab i think my result is tooooo low nak amik medic. tapi mak cakap " apsal org yang lg rndah ok jer amik medic" erkkk, ye2, nanti saya pikir =,='

# nak tebus balik kekecewaan mase spm. sampai aku menangis teresak-esak tu. haha. pray 4 me ! hope i can achieve what i want in my life ! chaiyokkk farah . hihi

hmmm,ape lagi eh,
# kawan2, cepatlaa bagi hadiah tuu. haha :p ( ini serius! )


err, macam skema lak wish camtu. apepun, tQ for all the wishes kat fb tu . really apreciate it ! coooooool~



4 comments:

Nur Amiera Balqis said...

jom g sambut birthday sama-sama. nyahaha

faRaH said...

jom ! geng2 April ! hahaha

rina mohamed said...

kalu geng2 mac nk join etek buleh ? :P

faRaH said...

buleh2. jom2 blako sep januari - april ! haha >,<