" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, May 7, 2011

UM !

Assalamualaikum,



okay, speechless. tak taw nak cakap ape but still can say, ALHAMDULILLAH. tak penah jangka yang ini. PASUM pilihan ke-5 okayy. lagipun ak mtk sc hayat not physical . lepas dapat spm result yang macam-ntah-pape tu, aku yakin tak dapat punyee UM. (ceewah, yakin tu) tapi sekarang nak cakap ape lagi ye? SYUKUR laa. rezeki Allah siapa tahuu? right?

my friends yang tak dapat, jangan sedih. la tahzan, innallahamaana. sebab orang yang dapat pun tak tahu nasib dia camne nt. Allah dah tentukan yang terbaik untuk kita =)

so, camne nii. apesal aku ni susah sangat nak buat keputusan. arghh. skali c10. hye c10 ! haha. insyaAllah, kalau xde pape, hello PASUM  :D


p/s: takut wehh nak survive camne nt T_T

p/s: ak apply semua sc hayat tp last2 got physical. not in my list. aku percaya, ade hikmah semuanya ;)

5 comments:

rina mohamed said...

TAHNIAH dear !
buleh eh survive.haha :D
doa yg terbaik k sy etek deh :)

amalina_nasir said...

nan, ak sero bleh tkar kos klu mg sero xleh carry fzkal tuh. ape2pn, buat kptusan yg terbaek. :)

faRaH said...

@ RINA.
wuuu. debar2. main nga sek bijok sajo. xlawee. haha.
okay, pray da best for us =)


@ NAA
aku sero gpo hk ak dpt ni yg terbaik dh. mksud aku, klu laa ak dpt sc hyt, mybe ak xleh carry on. hehe. sbb ak bkn nyo score pn bio. :p yup, thanks naa :D

A-N said...

Congrats! ;)

faRaH said...

k.ppah, thnks! ;) do pray 4 me :D