" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, December 31, 2011

hari terakhir 2011.

hello cun girls and hensem boys sekalian. ok gedik. ampunnn

hmmm, 31 DISEMBER dah rupanya. to be honest ,aku nak cakap, cepatnyaaaa masa berlalu. kalau nak ingat, banyak kot kenangan 2011. sedih gembira tahap dewa, terkejut and what-so-ever lah.  awal 2011 memang aku lepak buang masa goyang kaki kat umah. hehe. maklum laa lepasan SPM. yang penting, aku dah dapat lesen P. kau hadooo? hehe, berlagakk.

29 mei, mendaftarkan diri sebagai pelajar di Pusat Asasi Sains Universiti Malaya and i can adopt here. but trustly i hate the syllabus. hahaha. trololol. but soon, i'll miss this right? hargai ape yang ade. tapiiii, banyak jugak pengalaman kat sini, and kelas aku majoriti lelaki- 16 lelaki 8 perempuan. cukuplah ambik 2 sorang. haha.jk. belajar kat asasi tak semudah yang di sangka, so to my brother, munir jangan kau memandai nak mintak PASUM nnti. kekeke


balik raya pagi dan sampai tengah malam. 15 hours on bus, ok. ni memang xleh lupa, haha what a memory ! aku dah tukar balik nama samaran- farah. so, hanan is available for naimians only. family,kawan sekolah rndah & asasi call me farah :) tp ade one guy dok panggil aku hanan, haihhh masalah betol ><


penghujung 2011 diuji dengan pemergian mengejut bapa saudara. al-fatihah. tapi aku dah redha. setiap yang bernyawa pasti akan meninggalkan kita. aku just berdoa, kazen2 aku tabah, i know the're strong enough to face this.


macam banyak idea nak tulis tapi tetibe blank. ehhhh, teruk btol. tapi kawan-kawan, lets move on. takyah nak menggedik nak buat azam baru kalau yang lepas punnnn tak tertunai. hehe. xpe, ni azam 2012- nak sempurnakan azam lepas. lol. ok2, juz kidding. buatlah azam baru. hijrah orang kate. btw, jom same2 tunaikan hak akhirat sane jugak ^^

really miss this. tudung labuh ><

1 comment:

fatin.n said...

yeah. miss naimians though. gelak kuat2, pakai pakaian seragam.. haha..
too much memories. rasa cam 2011 terlalu lama. xtau la..