" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Thursday, December 1, 2011

don't let me down.

salam..
hello december :)

this week, aku tersenarai antara orang yang perlu attend kelas 'teeeeeettt' for algebra & calculus. means aku dapat markah yang rendah agaknya. what a bad ! silently, i cry and cry and cry. sampai bile aku nak bagi parents aku tersenyum. ohhh farah.


kekadang, time study atau buat tutorial pun aku boleh nangis teringatkan benda ni. how weak i am T.T..i keep motivate by myself. stay strong tp mata aku xleh tahan. i need someone that can understand my feeling right now and yeahhh, i have strong enough to face this. aku redha ! aku redha !




"wahai masalah,aku kuat kerna aku ada allah maha besar"
-credit to k.aimi-

11 comments:

amalina_nasir said...

nan. sabar deh. ni dugaan mso kito nk ngaji nan. loni kito sero payoh. esok2 mgkin kito akn senang. chill okay. :)

Anonymous said...

sabar, sabar. lek, belajar, tade benda yang senang. mg boleh, nan! Allah ado, tapo. chill, babe :)

faRaH said...

thnx both of you. even baco komen ni pun aku mata aku kuar air. haha. insyaAllah, i'll keep moving on :)

soulleSsgirl~aman~ said...

babe, chill k. xde bnda yg mudah pn bila blajar. org brjaya skalipn ad jgk msa dia down ko gpo. ganbette! dont lose hope oke :D

rina mohamed said...

alololo ,jange la gini .kita sama2 usaha okay ! :)

fatin.n said...
This comment has been removed by the author.
fatin.n said...
This comment has been removed by the author.
fatin.n said...

insyaAllah, ada jalannya.
be strong, girl! kadang2 kita tak sedar yg kita sebenarnya lupa bahawa Allah itu Maha Adil. Dia dah aturkan yang terbaik untuk kita. ya, memang kita kecewa dgn sikap kita yg kadang2 memang tak baik. dugaan dalam hidup selalu datang. risaukan perkara remeh kita tak akan maju.buat habis baik, maka keputusannya pun baik. there4, don't give up. smile. ;)

faRaH said...

naa, anan, aman, rina, abby, mirah & others who comment this & support me, love u guys. tetharuuu :'( i miss naim lilbanat's friends :) insyaAllah, i'll not give up !!

misskhun said...

don't be sad, dear!! ni ujian Allah ko mg..just keep holding on!!stiap usaha psti akn mmbuahkan hasil.cpt atau lmbt je..huhu.

faRaH said...

thnx chah. u'r my bestfren ever. deskmate for my last year at naim. haha. thnx2 :) insyaAllah ak redha :)