" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, December 3, 2011

kahwin awal?

salam.
hello & hye !
haha. its weekend already and i just lepak-ing in my room. takde mood nak g wayang eventhough ramai yang ajak pi tengok ombak rindu. wuuuu. best ke? lagipun mak dah pesan jangan tengok wayang sangat *mendengar kata*. mesti ramai yang pergi date nih kan? haha.

sejak kebelakangan ni, aku tengok ramai glerrr kot kahwin awal. hmmm, maybe sebab aku baru jumpa link2 blog yang most of them nikah mase umur 19 !


haha. don't misunderstood. it's not me lah. my roomate. bagi aku, aku tak pernah fikir nak kahwin awal. seriously ! ( pakwe pn xde ade hati nak kawen. hihi) . since form 1, aku duduk hostel. so, aku fikir, lepas ni aku nak spend time with family dulu laa. hahaha. (suka hati laa nak cakap ape)

hmmm, cuba check link ni. http://myraluvherlife.blogspot.com. umur 19 dah kahwin. 6 tahun bercinta kottttt. and alhamdulillah, dorang bahagia :D

juga blog ini http://ariana-solahuddin.blogspot.com. memang amazing gila hidup dia. gua tak tipu sama lu lah. haha. aku respect and tabik spring ah kat dia. syukur, dia dapat hidayah Allah. realiti ! blog macam jalan cerita novel. >.<

tak salah kahwin awal, means dorg dah matured kan nak galas tanggungjawab bagai. yang penting, dorang dah istikharah, minta petunjuk Allah dan dapat restu parents.

okay, sila blogwalking sekarang jika tak percaya ! XD


p/s: sapo2 nak kawen tu ajok aku weihhh. haha

1 comment:

fatin.n said...

ai. tajuk this week kahwin awal? ni mesti terkena jgk tempias aku psl debate hari tu. hahaha...