" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Monday, May 9, 2011

LOSER

BILA SAYA KELIRU, SAYA TAIP KAT SINI. TAPI, NAK TAIP PUN, FIKIR 2 3 KALI kowtttt. YEAHHH, I AM LOSER ! TAPI KALI NI BETUL2 KELIRU, TERPAKSA TANYA PENDAPAT JUGAK. (kalau ada yang sudi)


KALAU ANDA DITAWARKAN PUSAT ASASI SAINS UNIVERSITI MALAYA (PASUM) & KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN, mane korang pilih?
kalau boleh, nyatakan sebab~

trustly, SPM saya tak ok yer. cukup2 makan orang kate.dan saya tak berbangga pun dapat pasum. yeahh, mesti orang cakap, pasum je punn. go on jelah. sedih okayy. tapi rilaxx ah. nak luah kat sape je kan.


semua orang duk kate " rezeki ko laa tu dapat UM" ha'ah, syukur, alhamdulillah. tapi ayat2 annoying pun takleh elak. ye, aku tahu spm aku brape je punn. memang pasum untuk top scorer mase skolah menengah eh?
tsk tsk. harap aku boleh adapt dengan environment sane (if memang konfem um)


arghhh. aku tak patut dengar ayat2 annoying gitu. REZEKI ALLAH. aku tak mintak pun yang tu. maksudya , UM aku dah letak pilihan ke-5, nak bagi ruang dekat universiti yang aku rase insyaAllah boleh dapat. tapi sape boleh lawan QADA' DAN QADAR-NYA?

terima kasih ma, abah, abang dan adik2 serta kawan2 yang keep give me suport. I LOVE U. insyaAllah, saya akan struggle hard even maybe 90% pasum adalah budak2 cemerlang. doakan saya T_T


p/s: emosi tak stabil. sekejap SAYA, sekejap AKU. hee

p/s: orang kate exam pasum susah. erkkk. haihhh, KUAT SEMANGAT!!!!!

yang dapat UIA,UiTM,USIM and what-so-ever... cgrate, yang tak dapat, jangan sedih, sebab, kita yang merancang, Allah menentukan. so, berdoa dan terus berdoa, kerana rezeki itu dari Allah. ( peringatan untuk diri sendiri jugak )

:(

4 comments:

Anonymous said...

congrates dear. Allah maha Adil kan. just ignore those annoying words. lau mg pilih nak g pasum, then struggle hard kat sane. buktikan result spm sbnrnye bukan la kayu pengukur. tak smestinya kita tk dpt stret a, kita taleh bjaya. who knows, kita lagi berjaya than yg dapat stret A spm kan. btw, ikut hati mg la. aku support mg! kmns ngn pasum, dua2 vogue u. haha. :D

rina mohamed said...

eh?ada k ore oyak awk xlayak g PASUM?we lah !mesti dia nk g pasum,tp tk dapat dih?haha

pasal pasum n matrik,sy xtau la nk pilih hk mana.sbb sy pn xdop pngalaman.hihi.try tanya pendapat ore hk lg arif deh.tp sy rasa ramai akan suggest pasum kot.UM universiti terbaik kot.wak pilihan molek ! ^_____^ sy sokong awk.lalala~

faRaH said...

@ anan

thnx anan. aku cuba ignore, tapi kade2 sero tertekan ah jugak. wuwu T_T. yup, klu xcemerlang SPM, bukan nye selamanya tak ok. Allah knows the best for us kan? thanks once again! :D aku cuba istikharah lg~ huhu

faRaH said...

@ rina

buke oyak jelas, ore loni pndai wat ayat kias2. haha xD. klu sy oyk dpt pasum, msti ore tu oyak. "ohh, sene jh dapat pasum loni". so lg " awk nk g pasum? g matrik lah better"

btw, thnx rina 4 da support :D