" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Tuesday, May 10, 2011

pilihan terbaik saya?

PASUM 

atau

MATRIK

yes. totally, aku susah nak buat keputusan sendiri. aku tak tahu nak buat keputusan yang tepat apetah lagi ini boleh menyumbang sedikit sebanyak peratusan untuk karier aku nanti. *ceeyh ayat.* terima PASUM? means aku akan cakap " bye2 bio". walaupun senior pasum cakap kita boleh buat permohonan untuk menukar kos, mybe aku tak. dan tak akan kot. MUNGKIN. otak aku serabut gilerr kot fikir hal ni. dush3. YA ALLAH, BERIKANLAH PETUNJUK KEPADA HAMBAMU INI. istikharah, jalan terbaik. parents aku sokong ape jua keputusan aku. T_T.


tengah memikirkan, camne agaknya nanti nasib aku. hmmmmm. masih ada masa untuk berfikir. mostly suruh aku pergi PASUM. tapi tengoklah. insyaAllah. moga ini yang terbaik! amiin

No comments: