" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Saturday, June 4, 2011

memorable ; MINGGU HALUANSISWA PASUM 2011/2012

Assalamualaikum,

fuhhh. dah seminggu rupanya aku kat Pasum -____- first time datang sini siyes berdebar. kah3. tak2. tipu je. aku tengok ramai gilerr kot orang mase daftar tu. mak aihh. ok, isi borang dan kene daftar sendiri. aku ingat lagi mase tu , pp echah, tegas kott. haha

aku sebilik dengan fatin arina jer, kawan satu sekolah dulu, walaupun dlu tak rapat, lantak ah, roomate kelantan gak. haha. (ni bukan assabiyah eh :p) day first agak berasap telinga. tahan jer lah. biro disiplin garang wooo. haha. tp watlekk jer. orientasi kan. tahann.

MHS start 29 mei- 3 jun.

setelah seminggu, aku boleh bagi a BIG clap sambil mata berair. haha. bestt siott kot MHS pasum. siyes tak tipu.

banyak bende baru aku blaja sepanjang seminggu ni. huhu. tarian/senaman sambil pasang lagu (shi shua shua, ultraman, doraemon,baby ), sub kolej ( jong2 inai, wika wika, sore loser, who say, sakit paha), explorace kul 1 pagi sampai subuh. hahaha. memorable glerr. tapi yang penting, ktorang kene BANG BANG BOOM. haha. real nih. tak tipu. nanti tengok kat tv3 eh. haha. giler bengang laa jugak malam tu. ceh! takpe2, kte bagi chance!

mase ni ramai jer yang famous ; auuummm, 3,4, OUT, huda.

PP Aliyah bestttt! aku dapat taw dia asasi sc fizikal ni hepi kot. blh r die kongsi pengalaman an. ahha. susah nk jumpat dak fizikal cni. asyik2 hayat jer kot. hihi

ok, malas cte panjang2. ni gune wifi UM weh. freeeee. ahaha. btw, cgrate and tq to sume pp ~ terbaik woooot.


No comments: