" jangan kejar kejayaan, kejarlah kecemerlangan dan jangan memulun " -Ranchoddas Chamaldas Chanchad :p

Friday, June 24, 2011

group tutorial D3 & physical members!

asslamualaikun,

currently alone kat bilik as my roomate ade kelas. hua3.okay, minggu ni or starting by 20 june ktorang dh dibahagikan kepada kumpulan kecil. aku group D3 okeh! means english aku x ok? haha. whatever yang penting aku hepi and anis syafiqah, anak kwn mak aku dapat skali. yeahh. aku dan die je bdak klate n laki sorang, the rest ramai selangor . duuhhhhh -..-

and one more, aku bangga jadi budak fizikal. haha. bukan bangga ape, mostly budak ppuan hayat kan. hmmm. pesal ttbe xde ide ni. okeh, trustly, kelas fizikal memang budak laki conquer -..- duduk sebelah budak laki, depan budak laki and belakang poonnn budak laki adalah normal. kekadang aku rase janggal la wehh. dulu sekolah sejenis jerr..

D3 members pun majoriti lelaki. hailohhh. 17 lelaki n 7 perempuan. what a ______. tmbah satu 1 ppuan bdk 2nd intake. memang akan rapat lah kot ktorang ber-8. haha.


okey, aku kering idea sejak mengadap tutorial jer. Ya Allah , berikanlah aku kekuatan . insyaAllah, aku akan terussss berusaha. till then, doakan aku kawan2 ! ;)

No comments: